søndag den 14. februar 2010

Vesten er færdig

Pyha, fandt en anden ledning, der kunne få billederne fra kameraet ind i computeren:)

Min vest er endelig blevet færdig, og den er blevet lidt pudsig, synes jeg. Farverne og den tilfældige sammensætning kunne være inspireret af denne sovepose

Vesten hæklede jeg frit over et mønster, jeg havde klippet ud af stof. Et mønster jeg tidligere har syet veste efter. Starten af processen ses her. Senere var jeg kommet lidt længere

Nu er den færdig, og jeg synes den er flot, men tvivler lidt på, om jeg får gået med den, men lad os nu se. Fremgangsmåden kan anbefales, hvis du vil hækle en beklædningsgenstand, som du har et snitmønster til.

Crocheted vest made in free form

10 kommentarer:

  1. Godt hæklet! Jeg synes, den er fed!

    KH Rikke

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den skøn, Puk! Det er nogle dejlige farver.

    SvarSlet
  3. Wow hvor er den fed!!!

    Hvis du ikke får gået med den, så har du i hvert fald en her i Randers der gerne vil :D

    Du er for sej!!

    SvarSlet
  4. Hej Puk - hvor er den fin!!! Hvordan har du lavet mønsteret til den?? PS: jeg har stadig en lime-grøn taske med dit navn på :-) KH lisbeth

    SvarSlet
  5. Den er bare blevet rigtig rigtig fin.

    SvarSlet
  6. Jeg synes den er så fed !!!
    Den burde være med i din bog :-)

    SvarSlet
  7. Fru Ekelund: Tusind tak:-)

    Differentia: Hvor herligt, du kan lide den!

    Lise C: Helt overrasket over, at du og andre kan lide den. Sad herhjemme og kiggede lidt, da den var færdig og blev lidt usikker på, om jeg kunne lide den...

    Kolorista: Tak. Mønsteret er et snitmønster, jeg har tegnet af fra en bog. Ang. tasken har jeg ikke glemt dig. Er ved at finde stof frem til dig. Må lige skrive en mail til dig, så jeg kan få din adresse

    Tinse: Tusind mange tak:)

    Bournonville: Aijj, tusind tak!

    Losarinas mor: TAK. Tror du man kan tage noget med i bogen, hvor der ikke er en egentlig opskrift til?

    SvarSlet
  8. Du har jo lige hæklet opskriften, jeg mener, kan du ikke tælle dig frem til en opskrift udfra vesten nu?
    Jeg er vild med vesten, og enig med Losarinas mor, den skal helt klart med i din bog.

    SvarSlet
  9. Rikke W: Tak. Så vil jeg da overveje det:)

    SvarSlet