torsdag den 27. maj 2010

Tænksom...

Sidder her og er lidt tænksom... Havde gæster i går, så jeg var slet ikke på bloggen. Nu er jeg opdateret og rystet over sagerne med de stjålne billeder og identiteter. Jeg har hele tiden fokuseret mest på mine kreative projekter (deraf navnet "The Puk Project") og mindre på min familie. Men jeg har jo lagt mærke til at mange finder glæde ved at skrive om deres børn, mænd, hunde mm. Det skal man have lov til uden frygt for at andre kommer og tilraner sig adgang til et liv, som åbenbart ikke er inden for rækkevidde for dem på en naturlig måde.
Jeg vil gerne skrive min støtte til alle, der er direkte berørt af sagen, men det bliver på denne måde, og jeg håber, at alle de skønne mennesker, der heldigvis findes flest af i Blogland, vil stå sammen, blive ved med at skrive dejlige indlæg og skride hårdt ind mod dem, der forsøger at ødelægge det fede ved blogging!


Please don't steal other people's pictures without permission. If your own life is dull, don't steal other people's identities - make it a better life!

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg synes også det er sådan det er...vi må stå sammen og lade hinanden vide hvis der er "ugler i mosen"

    SvarSlet