onsdag den 11. august 2010

AND THE WINNERS ARE...

I dag var det jo min blogs fødselsdag... 2 år!!! Jeg fik min dejlige søn, Silas, til at trække de heldige vindere af min ugle-giveaway.


Silas trak disse tre vindere - et stort tillykke til jer - og rigtig mange tak til alle, der havde lyst til at være med til at fejre min blogs to års fødselsdag. Ikke mere for i dag. Skal skynde mig at poste, hvis jeg skal nå det inden midnat:)
Til de søde vindere: Vær rare at skrive jeres adresser til mig på mail - kig i højre side af bloggen - så skal jeg sende et par ugler af sted til jer så hurtigt som muligt.

5 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige! :-)

    Og endnu en gang, tillykke med bloggens fødselsdag!

    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Hei!

    JEg er super glad for at jeg har vunnet hos deg! Gleder meg å få premien!

    SvarSlet
  3. Øv, hvor er de andre heldige ;) .. Tillykke ...

    SvarSlet
  4. Aj aj, jeg kom for sent!Satt akkurat og skulle til å legge ut link på min blogg...Gratulerer til vinnerne, jammen er de heldige:)Vil følge med her på din fantastiske blogg!!Gratulerer med 2 år, keep it up:=)Ha en strålende kveld, hilsen fra Norge:)

    SvarSlet
  5. Louise: Mange tak!

    Chatrine: Tillykke med at du vandt. Der er en præmie på vej:)

    Frk. Sannemand: Ja, man kan ikke vinde hver gang... Prøv igen næste gang jeg laver en giveaway:)

    Andregasellen: Synd du kom for sent, men der kommer andre muligheder for at vinde her på bloggen. Dejligt du vil følge med hos mig!

    SvarSlet