torsdag den 23. september 2010

Reklame! (og lidt om Bloglands fede muligheder for at møde nye og spændende mennesker)

Jeg er ved at lave ting til det store julemarked i Odense d. 19., 20. og 21. november. Det er Lis fra Karlssons Kludeskab, der er medarrangør, og jeg er MEGET spændt på det.
Da jeg først læste om det, tænkte jeg, at det ville være for fedt at være med til, men det er jo langt væk, og en hel weekend væk fra familien og, og, og...

Ved I hvad jeg så gjorde? Sprang ud i Bloglands store hav af muligheder og skønne kvinder og tog kontakt til Gaia, som jeg kun kender gennem hendes blog. Og hun var frisk! Altså tager vi sammen fra Sjælland til Odense om LØRDAGEN og sælger ud af vores goodies der. 

Er det ikke herligt? Jeg glæder mig i hvert fald til at møde Gaia, Lis og de andre bloggere/sælgere, der dukker op. Håber også på at møde DIG.

 Og hvad skal jeg så sælge? Bl.a. disse hæklede iPhone socks. 

Gaia holder det hemmeligt, hvad hun skal sælge, men jeg vil godt vise lidt frem. Så kan jeg lige lodde stemningen lidt og høre, om nogen synes om det, jeg laver:)

Så må jeg videre med nogle af alle de andre idéer jeg har. Jeg er ikke så struktureret i mit arbejde som Gaia, men bunken med ting vokser, og det er jo også fint, at man arbejder forskelligt.

Bliver glad for en kommentar:)

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fede ...god ide

    og så ses vi nok til markedet :-)
    tror det blir stort

    SvarSlet
  2. jeg kan godt lide at få ordet struktureret på mig, for det er ellers ikke altid det jeg er kendt for. Men jeg øver mig i det!!!
    Jeg synes de er søde dine iphone socks! Der kommer nogle billeder af mine varer når jeg har fået lidt mere i lagerkassen.

    SvarSlet
  3. Så fine de er!Jeg elsker broderi-detaljene:)Kreativt og fint!
    Håper det går fint på markedet!

    SvarSlet
  4. De er fede! Jeg glæder mig til at se hvad du ellers har med. Jeg kommer alle tre dage, men jeg bor jo også i Odense :-)

    SvarSlet
  5. Hvis jeg havde en Iphone skulle den iklædes en sådan sok :-)

    SvarSlet
  6. Bliver spændende - jeg planlægger også at være der...mange hilsner Lavendel

    SvarSlet
  7. De er da bare super fine! Puk; du er simpelthen så dygtig! Lige før man skulle overveje at lave en ekskursion fra Århus....

    SvarSlet
  8. Tilslutter mig koret Puk, de er skønne! Håber på at komme som besøgende til julemarkedet :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Altså, jeg er i hvert fald helt vild med dem! Det er jo fedt at kunne skifte mobilens sovepose ud efter humør og jeg har snart en helt lejr af poser.
    Dine er fine!

    Og så synes jeg simpelthen det er så FEDT at blogland kan bruges på lige præcis den måde I har gjort. Fantastisk!

    Mandag skulle der gerne (VÆLDIG gerne) komme nyt fra grafikeren, så vi kan rykke frem til næste stadie i markedsføringen. Jeg har ikke skrevet om det andre steder endnu, men der bliver plads til 87 stande (!!!) og halvdelen er allerede revet væk! NØJ, hvor skal jeg have mange penge med!!! Shit....

    Nåmmen, ville også bare lige sige, at jeg glæder mig til at hilse på dig:))

    KH
    Lis

    SvarSlet
  10. Hvor fedt! Bare det dog var mig der skulle med...

    SvarSlet
  11. Rikke: Det bliver godt at se nogle bloggere live!

    Gaia: Du virker i hvert fald meget struktureret:) Glæder mig til at se dine ting.

    Andregasellen: Tak. Jeg håber også på et godt marked:)

    Britta: Du er da heldig med at bo tæt på. Så ses vi!

    Losarinas mor: Fin kommentar:)

    Lavendel: Lyder godt. Vi ses.

    Søslerier: TAK

    Camilla: Tusind tak for de søde ord. Gør da det! Spring ud i det og kontakt nogle af de andre bloggere fra Århus. Så kan I da splejse til benzinen eller følges ad i toget:)

    Differentia: Tusind tak. Håber at se dig!

    Lis: Jeg glæder mig i hvert fald også til at møde dig! Og så bliver det spændende at komme til marked og møde andre spændende mennesker, sælge og købe - jubi. Det bliver fedt.

    ea-o: Det er da ikke for sent. Kom dog med. Vi får en fest!

    SvarSlet