tirsdag den 14. september 2010

Yarn art!

Det bedste der skete for mig på arbejdet i dag, var da jeg opdagede, at en af mine elever i 5. klasse havde lavet et lille garnprojekt helt af sig selv! Jeg blev helt glad indeni, da jeg fandt ud af, at han havde været en lille rebel og beklædt en af vores blyanter med garn - hvor er det bare sejt!

Da jeg havde klassen sidste år, lavede vi et projekt om street art, som du kan se her. I den forbindelse fortalte jeg eleverne, at street art også kunne være lavet af garn, og jeg viste dem et enkelt af mine egne værker, uden dog at fortælle dem, hvem der stod bag.

Hvor er det skønt med de elever, der hører efter i timen og samtidig har fede ideer selv!
Jeg sagde jo, at det nok skulle blive en god dag:)

6 kommentarer:

  1. Ja det er cool...Vi skal til at i gang med blu park blues...Og det bliver så sejt...Men kun fordi eleverne er for fede ;O)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du sådan har kunnet inspirere!

    SvarSlet
  3. ... og det fedeste er da, at det er en dreng, der har begravet sig selv og fingrene i noget tekstilt :-)

    SvarSlet
  4. Så fantastisk :)) Den gjorde meg glad :))

    SvarSlet
  5. Så flott!Jeg ble helt glad av det blyantbildet.Kanskje han blir kunstner når han blir stor:)Kuult!

    SvarSlet
  6. Janet: Hvad er det for noget spændende noget?

    Bianca: Ja, jeg blev faktisk lidt rørt:)

    Hanne: Jeps!

    Tone Lileng: Dejligt med ting, der får smilet frem.

    Andregasellen: Ja, man kan håbe, han fører det til noget stort:)

    SvarSlet