fredag den 17. december 2010

Mit bidrag til pakkekalenderen

Jeg sender en juleengel din vej - kun i digital form, for den eneste der findes, bor nu hos Dorthe. Hun åbnede gaven fra Den Kreative Pakkekalender i går.

Vingerne er formet som et hjerte - syet med neontråd.

Og et lille hæklet bogmærke skulle Dorthe da også have. Hun blev glad for gaverne - skønt!

Har du også været med i pakkekalenderen?
Eller måske har du været god til at købe pakker til dig selv gennem hele december?
Jeg kan vist sige ja til begge dele:)

5 kommentarer:

  1. wow den er flot!!! hvor er det en god idé. jeg kan godt forstå, at hun blev glad for de dejlige gaver!
    du laverså mange fine ting.
    kh. linda

    SvarSlet
  2. Nårh, hvor er hun skøn, din lille engel :-)

    kram

    SvarSlet
  3. Den engel er bare SÅ lækker... Og samtidig kan jeg også godt lide tanken at hun er unik. At der kun er hende - det gør hende mere eftertragtelig. Dorthe bor lige i nærheden af mig - måske jeg skulle dukke op til the og så prøve at snige hende ud?

    SvarSlet
  4. Du får hende ikke Karina. Hun er min helt alene:-) Men du må meget gerne komme og få the og beundre hende på behørig afstand. Måske hvis du er heldig kan du også få lov at holde hende et kort øjeblik:-))

    SvarSlet
  5. Linda: Tusind tak for dine søde ord. De gør mig virkelig glad.

    Groovymama: TAAAAAK:)

    Unikarina: Som Dorthe også skriver, tror jeg ikke du får held med at snige englen ud;-)

    Dorthe: Det lyder nu godt med the-hygge og måske lidt englelyd:)

    SvarSlet