mandag den 7. februar 2011

Jeg ligger IKKE på den lade side! (indlægget med vildt mange links!)

Men det gør vores kat, Frank!
Jeg har travlt med at finde på ting til Forårsmarkedet i Odense.
Jeg er stadig i gang med oprydningen af mit syværksted.
Jeg har lige mødtes med Camilla for at drøfte fede projekter i fremtiden.
Og så er jeg i gang med at pakke ting til mit besøg i Kunstfabrikken nu på onsdag. Gaia og jeg mødes i Odense og skal snakke med Lis og Pernille om et fremtidigt samarbejde. Det vil i praksis sige, at man snart kan købe nogle af mine hæklede sager i Kunstfabrikken. Det bliver vildt spændende!
Og så er der jo lige et fuldtidsjob, den kære familie, huset, der skal gøres rent, bilen, der skal vaskes, lektier, børnefødselsdage, bordtennis, kreaklub, kollegaer, læsegruppe og alt det andet ved siden af.
Jeg elsker heldigvis det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar