torsdag den 10. februar 2011

Jeg pakker bikinien!

Drengene og jeg tager snart af sted til varmere himmelstrøg. Vi glæder os bare så meget. Desværre skal manden ikke med, for han har først vinterferie i uge 8. Det bliver vildt at skulle rejse så langt som eneste voksen med to skønne og livlige drenge. Normalt har jeg jo Jesper med, og det er dejligt at rejse sammen alle fire. Nu skal jeg sørge for det hele selv, holde styr på pas, billetter, penge, solcreme, tider, afgange og ankomster, forbindelse fra lufthavn til hotel og meget meget mere. Og jeg er sikker på, at jeg klarer det fint. 
Og jeg har pakket det vigtigste: bikini og hæklenåle!
Vi ses om en uge:)

13 kommentarer:

  1. GOD TUR !!!!!!!!!
    Snupper du ik lige lidt sol med hjem til os andre?

    SvarSlet
  2. Årh gid det var mig:o)
    Rigtig god tur.

    SvarSlet
  3. Tusind tak! Glæder mig også som et lille barn:)

    SvarSlet
  4. god tur :) bare det var mig :)

    SvarSlet
  5. Skønt. Selvfølgelig klarer du det! Og som Gaia skriver...tag gerne lidt sol med hjem til os andre:)

    SvarSlet
  6. Tak skal I ha'! I kan tro, at jeg skal forsøge at hive solstrålerne med til Norden, når jeg tager hjem igen:)

    SvarSlet
  7. Go´tur ... jeg er altså bare SÅ misundelig :)

    SvarSlet
  8. Hvor dejligt for jer. Og her bliver det jo koldt igen.

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  9. Åh, det lyder skønt, rigtig god tur!! :)

    SvarSlet
  10. Rigtig god tur. Bare det var mig :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  11. Jeg synes, det er sejt at du har mod på at tage afsted uden manden:-) Håber I har en fantastisk ferie. KH Christina. PS gid det var mig der skulle på ferie, suk....

    SvarSlet