mandag den 16. maj 2011

Der kom en pakke til lille mig

I postkassen lå der en pakke til mig i dag. Hmm... tænkte jeg, jeg har da ikke bestilt nogle sager på nettet for nylig. Jeg vendte kuverten om og så, at afsenderen var Britta. Stor var forundringen, men endnu større var glæden, da jeg åbnede op for den dejligste kreapakke med papir, pailletter, tape, knapper, snor, klistermærker og meget mere.

Hvor føler jeg mig bare heldig! Tusind tak, Britta! Jeg er rigtig glad.

Lucky me! In my mailbox I found this wonderful package from Britta. It was filled with buttons, tape, strings, stickers, sequins and paper. Wow, I'm so happy!

1 kommentar:

  1. Jeg syntes at det var lidt kedeligt kun at sende de kageservietter ;-) Så jeg dykkede ned i kassen med diverse papirsager. Jeg håber at du viser frem hvad du bruger det til.

    SvarSlet