lørdag den 27. august 2011

Opmuntring

Måske er det ikke kun mig, der har brug for lidt opmuntring i dag? Det fandens l....vejr påvirker mig så meget, at jeg bliver helt trist og sur! Jeg skal ellers til fest senere, så jeg håber da, at jeg kommer lidt i stemning...
Sender et billede af en dejlig puff vase i din retning. Med ønsket om en god lørdag.


Kan du se, hvordan en pink pom pom kan gøre det hele  lidt sjovere?
Jeg tror, jeg limer en pom pom på en hårklemme og sætter dem på mine sko.
Så er der fest:)

4 kommentarer:

  1. På med pompomen, Puk! Er det ikke det man siger?

    Ha nu en lækker fest! Jeg håber de serverer alkohol:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  2. Så smuk.....jeg er opmuntret!

    Rigtig glad og god fest ønskes du af Betty!

    SvarSlet
  3. sidder lige og har det på samme måde, vi skal til fest i et party telt, det skal nok blive sjovt......og vådt

    SvarSlet
  4. op med humøret, på med pompomen, smør lidt farve på dine læber, kys din mand, tænk på at jeg elsker regnvejr, og at det vander vores græs (tænk ikke på kældrene), smil til dine børn og hav en god fest!!!

    SvarSlet