torsdag den 26. april 2012

260412

Dagens dress. Blev så glad da en af mine elever sagde, at jeg har en fed stil. She made my day:)


Det regnede, og dagen var grå. Margueritterne her fik mig let overtalt til at komme med mig hjem.


Mødte en kæmpebille da jeg skulle sætte margueritterne i en trækasse. Min negl er med for at man kan fornemme størrelsen på billen.


Hver gang jeg drejer ind på vores vej, kigger jeg langt efter denne fine, gamle Volvo, der står til salg hos autoforhandleren, der snart lukker.


Har haft min samling af masking tape fremme. Måske kommer der snart en nem, lille idé til noget, du kan lave med mt?


Det var min dag...
Hvordan var din?


My day in pictures.
1. My outfit. 
2. The flowers I bought because it rained so much. 
3. There was a big beetle in the wooden box for the flowers. 
4. I wish for this old car.
5. Played with masking tape today. Maybe a small DIY is coming up...


That was my day.
How was yours?

5 kommentarer:

  1. Hov! Min far er på jagt efter sådan en volvo! Jeg vil lige sende ham linket...hvad hedder autoforhandleren?

    SvarSlet
  2. Hehe, jeg tænkte faktisk på dig, da jeg kiggede på den Volvo:) Tror bare autoforhandleren hedder Din Volvoforhandler. Den ligger på hjørnet af Præstøvej og Østre Ringvej i Næstved. Den lukker snart, som sagt. Volvo'en står til 39.800, men kan måske forhandles lidt ned? Kh Puk

    SvarSlet
  3. Hvor er de sko fra? De er fine, både farven og pomponen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skoene er af mærket Tamaris. Har set dem i flere skobutikker.

      Slet
  4. Og man skal høre sandheden fra børn og.. Ja, du ved nok ;)

    SvarSlet