søndag den 27. maj 2012

Så sidder man der med dej på fingrene...






og tager billeder af et snobrød, et bål og nogle pinde, bare fordi man tror, man kan indfange stemningen af sådan en dejlig sommeraften med sit kamera...


Rabarberne er der allerede blevet en lækker kage ud af, som vi skal have med til gode venner på Møn i eftermiddag.


God pinse derude!


Trying to capture the good feeling of a warm summer evening with dough on my hands. We had such a nice time... 


I made a delicious cake out of the rhubarbs. We're going to see some friends this afternoon. 
Enjoy Pentecost!

9 kommentarer:

  1. Du kan med garanti godt finde stemningen frem bare ved at se på billederne og mindes det som var.

    Vi andre må så kopiere og se om vi kan lave noget der minder om en aften som er erindringsværdig. Vi skal nemlig også have bål i haven iaften.
    Rababerne rensede jeg 3 kg. små af igår og kom i fryseren til vinteren.
    Så i aften vil jeg sende dig en kærlig tanke.

    kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Lis. Nu håber jeg, du havde en dejlig aften:)

      Slet
  2. og der sad børnene og jeg sidste sommer og spiste snobrød.... Fortsat god pinse til dig og familien

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og I er mere end velkomne igen:) God pinse!

      Slet
  3. Uhh jeg kan næsten dufte det lækre snobrød..

    SvarSlet
  4. Jeg syntes lige netop at du fanger den helt rigtige Danske sommer stemning :-) Dejlige billeder

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg elsker også bare den danske sommer med de lyse nætter og alt hvad dertil hører:)

      Slet
    2. Hej igen Puk!

      Jeg har en lille give away paa min blog lige pt. Maaske du har lyst til at deltage?

      www.notesfromrochester.blogspot.com :-)

      Slet