lørdag den 26. maj 2012

Triangle love

Det er ingen hemmelighed, at jeg virkelig godt kan lide mønstre med trekanter. Jeg har tidligere vist noget stof, jeg har selv har trykt trekanter på, og hvordan det blev til en notesbog. Forleden købte jeg t-shirten her i Zara, og jeg er virkelig glad for mønsteret på den. 
Jeg kan mærke, at jeg slet ikke er færdig med trekanter, og jeg har lavet et helt nyt board på Pinterest, hvor jeg har samlet en masse idéer til ting man kan lave med dem. Hvis du vil kigge med, klikker du her.


Allerede sidste år var der trekanter på mine ting:)


It's no secret that I really like triangles. I made some fabric with triangles and made a notebook out of it. Just the other day I bought this t-shirt and I've made a new board on Pinterest with a lot of triangle inspiration. Take a look if you want.


Last year I made porcelain with triangle patterns.

1 kommentar:

  1. Sød bluse , jeg kan godt forstå du har lyst det har jeg også , lige nu er jeg igang med noget hør stof , men jeg syntes det driller lidt
    Dejlig pinse
    Kh mette

    SvarSlet