onsdag den 20. juni 2012

Grå dag?

Jeg håber på at se mere til solen i dag, men det ser ud til, at skyerne er lidt svære at bryde igennem.
Måske er der sol der hvor du er?
I aften kommer solen frem i overført betydning - jeg skal undervise en masse hækleglade kvinder, og jeg ved de glæder sig til jeg kommer. Det kan altså få solen til at skinne i mit hjerte:)


It's a grey day here. I hope to see the sun later. Looking forward to tonight. I'm teaching a group of women to crochet. That'll bring the sun into my heart:) 


4 kommentarer:

  1. He, he....
    Og rigtig god og fornøjelig aften:))

    SvarSlet
  2. Skøn radio :)
    Solen har skinnet over Aalborg hele dagen

    SvarSlet
  3. God fornøjelse;-)
    Sender lidt sol i tankerne;-)

    SvarSlet
  4. He he... den minder om min gule radio med taleboble og det hele ; ) Hvor skægt!

    http://snullemor.blogspot.dk/2012/03/god-weekend-god-radio.html

    SvarSlet