søndag den 17. juni 2012

Så fint



En ranke af masking tape hænger nu og pynter på mit store karlekammerskab (der forresten rummer en del af mine garnrester). Jeg vandt Helles giveaway, og det var egentlig ret pudsigt, når det var mig, der havde inspireret hende til at lave den. Det er altid sjovt at se, hvordan andre fortolker de idéer, man selv har.
Jeg har samlet en masse idéer på Pinterest. Mine boards hedder "masking tape" og "gift wrapping", hvis du vil se mere inspiration til, hvordan du bruger tapen.


I won a giveaway on Helle's blog. Rather funny when you consider the fact that I inspired her to make the mt-garland. I find a lot of inspiration on Pinterest. My boards "masking tape" and "gift wrapping" contains lots of ideas on how to use the tape in different ways.

1 kommentar: