søndag den 23. september 2012

Dejlige genbrugsfund


Tusind tak for de utroligt søde kommentarer til mit indlæg i går, hvor jeg viste mig selv i fuld figur. Det var ret grænseoverskridende, så jeg blev bare så glad for jeres respons!

I dag får I lov at se et par genbrugsfund gjort her i weekenden. Den store kurv kan rumme en del af alle de blade, jeg læser. Den kostede kun 30 kr.! 
Den vævede pude med rya-effekt i kanten var for sjov til at jeg kunne lade den stå - og så til en ti'er...
Brugte køkkenting er ellers ikke noget, jeg plejer at se efter, men den smukke træslev her har jeg planer om at dekorere, så den bliver ophøjet til en kunstgenstand! Lad os nu se...

Thank you so much for all the kind words on my last post. It was a bit frightening to show myself in full figure, so it warmed my heart to read the sweet comments! 

Today I want to show you my latest thrift finds. A big basket for magazines - 30 kr.
A woven cushion was too funny-looking to let go - 10 kr.
Normally, I don't buy old kitchen utensils, but this old ladle was so beautiful. I want to upgrade to an art piece! Let's see... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar