torsdag den 13. september 2012

Nye smykker og gamle koner?



Jeg har købt nye smykker - et sæt - for at være helt præcis. Min kommentar til manden var, at jeg vist er ved at blive gammel, hvis jeg tænker i sæt...?! Jeg har altid mixet tøj og smykker på kryds og tværs og på den måde skabt min egen stil, men nu fandt jeg mig selv i de her overvejelser om, at dette smykkesæt ville se godt ud til en ensfarvet kjole, jeg har hængende i skabet.
Er det lidt gammelkoneagtigt? 
Nå, jeg synes i hvert fald smykkerne er fede, og jeg skal have dem på til et bryllup om et par uger.

I've bought some new jewelry. It's a set and I feel a bit like an old lady, when I'm preferring a set instead of mixing jewels and clothes as I used to do. What do you think?
Well, I like the jewelry and I'm wearing the set to a wedding in a couple of weeks.

15 kommentarer:

  1. Sæt eller ej!
    Smykkerne er SUPER fine.
    Ville du måske afsløre,hvor du har fundet dem og om de kan købes separat?

    Kh
    Kristine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da! Sættet er fra Pilgrim, og tingene kan godt købes separat.

      Slet
  2. Orv de er smukke. Sæt eller ej, så kan du bære det :)
    Kram T

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er ok med et sæt. Faktisk specielt til en ensfarvet kjole - nedtonet på den cool måde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det er det look, jeg går efter;-)

      Slet
  4. De er seje smykkerne. Og meget anderledes end hvad jeg ellers forbinder med Pilgrim.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg blev også positivt overrasket over Pilgrim med disse smykker.

      Slet
  5. Vildt cool smykker, jeg har det på samme måde som dig, at jeg godt kan lide, at matche smykker og tøj med hinanden, og så er der jo ikke noget bedre end, når man selv kan både sy sit eget dress og lave sine egne smykker:-) Det er jeg i hvertfald vild med.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  6. Super smukt sæt, og omend jeg kan forstå dine refleksioner, så er det jo smart gået, for der er ingen der siger at man altid skal bruge det som et sæt. Hvem har lavet smykkerne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de kan helt klart også bruges hver for sig. De er fra Pilgrim.

      Slet
  7. Det er nogle super fede smykker det der!

    SvarSlet
  8. Jeg arbejder for Pilgrim, og kan afslører at der de senere år er kommet en masse nye og meget mere RÅ styles til i kollektionerne! Vi sælger også nogen store lækre halskæder, så Pilgrim er ikke kun blomster og boheme, som det var en gang ;-)

    SvarSlet