tirsdag den 9. oktober 2012

En ny cirkel


Jeg er i gang med en ny cirkel - eller det vil sige en ny, gammel cirkel... Jeg fandt den i en garnpose. Påbegyndt for længe siden, og nu tænkte jeg, at jeg kunne lave den færdig. Jeg ville helt sikkert ikke have valgt de farver nu! Men sådan ændrer tingene sig, og jeg har lovet mig selv, at jeg skal lave nogle af mine mange halvfærdige projekter færdige...

Hvis du selv skal i gang med at hækle, kan du jo være med i min giveaway, hvor du kan vinde en rabatkupon til 10% på alt i Fox & Janes webshop

I'm crocheting a new circle - actually it's an old one I'm finishing... I found it in one of my yarn bags. Started it a long time ago and now is the time to finish it. I would have chosen different  colours, if I was to choose now, but I'm challenging myself to finish some of my projects lying around...

9 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er nogle skønne farver.. Men måske mere forårsagtige end efterårsagtige.. :) Kunne man ikke lokke dig til en DIY om hvordan man hækler striber uden at forskyde farverne..? Dine ser så flotte ud.. :) Forskyder du udtagningerne så den ikke bliver kantet? Med hvor meget hver gang..? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, måske skulle jeg lave en DIY om det. Flere har spurgt mig om, hvordan man gør.
      Ja, jeg forskyder udtagningerne, så det ikke bliver en sekskant, men en cirkel. Det er lidt på gefühl. Tæller ikke:)

      Slet
  2. Jeg synes stadig farverne er fine.

    SvarSlet
  3. I love the circles you make. Maybe teach me one day??

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Giova! Of course I'll teach you! Just tell me when I should visit you in Amsterdam:)

      Slet
  4. Hej Puk

    Inspireret af din cirkel har jeg hæklet et tæppe i Noodles og Zpagetti. Jeg har naturligvis linket til dig som inspirationskilde - og du må meget gerne linke til mit tæppe som eksempel på, hvad man kan bruge sådan en hæklet cirkel til ;)
    http://mycolorsandcreations.blogspot.dk/2012/11/stars-stripes.html

    Kh, Christel

    SvarSlet