torsdag den 1. november 2012

Måske mit næste hækleprojekt?

Da jeg lavede den lille kanin færdig i tirsdags, kom jeg pludselig i tanker om, hvor hyggeligt og sjovt det er at hækle amigurumi. At skabe små dyr med deres helt eget udtryk.

Opskriften til denne kat fandt jeg via Pinterest, og du kan downloade den hos Cut Out And Keep. Er den ikke bare sød?

When I finished the small bunny a couple of days ago, I suddenly remembered how fun and cosy it is to make amigurumi. To create small animals with their own unique expression.

I found this cat via Pinterest, and you can download the pattern on Cut Out And Keep. Isn't it cute?

3 kommentarer:

  1. Den er bare nuser, den lille kat! Det kan jeg godt forstå, at du vil hækle. Jeg tror, jeg skal hækle et par stykker til de små børn i familien - et rigtigt krammedyr! Tusind tak for linket! Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet
  2. Nååååååeh.... (men det vidste du sikkert, at jeg ville sige! hi hi)

    SvarSlet
  3. Den er bare sød :-)

    SvarSlet