mandag den 1. april 2013

Japansk broderi


Jeg er bare så heldig at have gode pennevenner! De er en kæmpe inspiration for mig. Se bare her, hvordan mit sidste brev fra Konomi var pakket ind.

I'm so lucky to have such great penpals! They are a huge inspiration to me. See how wonderful my last letter from Konomi looked.

Konomi er uddannet designer, og hun har en blog, som du kan kigge nærmere på, hvis du vil se mere af, hvad hun laver.

Konomi studied to be a designer, and she has a blog where you can see more of her work.

Det er længe siden, jeg har broderet på filt, men nu overvejer jeg at tage det op igen.

It's been a long time since I embroidered on felt, but now I'm considering doing it again.

4 kommentarer:

  1. Aj hvor er det altså bare skønt!!! Kan godt forstå du er spændt på at få post derfra, men det må nu også være dejligt at gå og udtænke hvordan det næste brev skal se ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det hyggeligt med pennevenner ude i verden :).
    Jeg fik simpelthen sådan kriblen i fingrene da jeg så det fine broderi, at jeg selv måtte finde nål og tråd frem i aftes, og "tegne" min egen lille dame:

    http://majdumilde.blogspot.dk/2013/04/japansk-broderi.html

    Tak for inspirationen :).

    SvarSlet
  3. Oh det var en fin idé att också byta små broderier.Fina personliga brev.

    SvarSlet