torsdag den 23. maj 2013

Japansk sødme

Jeg må lige dele indholdet af en fin pakke, jeg fik tilsendt fra Japan med jer. Yurico og jeg havde aftalt at bytte nogle håndlavede ting. Jeg var vild med hendes fine brocher, og hun var faldet for mine hæklede doilies, et pandebånd og lidt andet. 

Her kan du se, hvad der var i min pakke. Alt pakket så smukt ind og med små klistermærker og en fin skrift. Det varmer mit hjerte med sådan nogle breve og pakker. 

I feel like sharing what was in the small package sent to me from Japan a while ago. Yurico and I agreed on making a swap with some handmade stuff. I loved her beautiful brooches, and she liked my crocheted doilies, a headband and a few other things.

Here you can see the content of my package. Everything so nicely wrapped with cute stickers and a nice handwriting. Letters and small gifts like these touch my heart. 






2 kommentarer:

  1. Very lovely package! I love how she cured every detail of the packaging :)

    SvarSlet
  2. Hvor må det være fantastisk med sådan en penneven. Waw nogle lækre pakker du får :)

    SvarSlet