tirsdag den 24. september 2013

Garnbytte

Jeg er med i et garnbytte hos Wool Rocks. Jeg følger Heidi på Instagram og fandt derved ud af, at der var et garnbytte i gang. Temaet er høst, og man skal sende garn for ca. 10 €. Heidi koordinerer hvem, der skal sende til hvem, og jeg fortæller selvfølgelig ikke, hvem jeg skulle sende til.

I joined a yarn swap made by Wool Rocks. I'm following Heidi on Instagram and found out that she was doing a yarn swap. The theme is fall, and you had to send yarn for 10 €. Heidi is coordinating who's sending yarn to who. I'm not going to tell you who I'm sending to. 

Heidi opfordrede til, at man kom med forslag til, hvad man kunne strikke/hækle af garnet.

Heidi suggested that you came up with some ideas for the use of the yarn. 

Tre nøgler dejlig uld i farver, der kan lyse lidt op på de grå efterårsdage.
Hvis du har fået lyst til at være med i et garnbytte, kan du enten selv lave et på din blog, eller du kan være med næste gang Wool Rocks laver et. Tror det bliver til foråret.

Three skeins of lovely wool in colours that will brighten up the grey days of autumn. If you feel for a yarn swap yourself you can make one on your blog, or you can wait until Wool Rocks makes another one. Maybe when spring comes.

5 kommentarer:

  1. Å takk for hyggelig omtale! Planen er å ha et nytt garnbytte i løpet av vinteren (hvis jeg kan presse det inn mellom jul og det faktum at jeg skal bli mor igjen i januar) ellers så blir det, som du nevner, til våren.

    SvarSlet
  2. Sikke en sjov idé. :-) Det er en dejlig pakke du har fået samlet. Den vil bringe glæde og inspiration. :-)

    SvarSlet
  3. Fed ide og skønne farver du har samlet!
    Vil holde øje med den næste gang ;)

    SvarSlet
  4. Jeg har deltaget i garn- og stof byttelege nogle gange. Åh, hvor man glæder sig både til at sende og selv at modtage. Jeg har overvejet, om man ikke burde lave en stof-bytte-leg, men foreløbig er det kun blevet ved tanken. Dejlige farver, og dejligt garn - jeg kan godt li' Lima. Go' søndag.

    SvarSlet
  5. Hej Heidi. En ven viste mig din blog. Sikke nogle dejlige ting du laver!
    Nu sidder jeg og tænker på, om du måske er interesseret i at købe en masse garn jeg har anskaffet mig igennem årene og ikke længere selv kommer til at bruge?

    Der er både kraftigt, mellem og fint.
    Kraftigt: Hvid, orange, vissengrøn, meleret grøn.
    Mellem: Bordeaux, vissengrøn, olivengrøn, lysblå, mellemblå, brun, karry
    Fin: Rød (dannebrogrød), mørkblå, karry

    Her er mellem 500 - 1000 g af hver farve. Nogle dog mere.
    Jeg sælger det billigt.

    Skriv en mail, hvis du er interesset.

    Godt forår

    Hilsen Gunhild
    misssylviasride@gmail.com

    SvarSlet