søndag den 5. januar 2014

Godt nytår! (Et retrospektivt indlæg)

Du ønskes et rigtig godt nytår! Tusind tak for det gamle. Hvis du er én af dem, der ofte læser med her, vil du vide, at året 2013 og min blog har ført mange sjove og spændende ting med sig. 

F.eks. i februar hvor jeg var gæst i "Go' Morgen Danmark" for at tale om det at have pennevenner og sende breve med posten. 

Eller i april, hvor jeg søgte nyt job og fik det ved hjælp af min blog, som på mange måder er et vindue ind til noget af min kreativitet. 

Så var der juni, hvor jeg besøgte min penneven, Giova, i Amsterdam. Hende har jeg lært at kende gennem vores blogs, og hvis du ikke kender One Bunting Away, skulle du virkelig tage et kig på den - så mange fine idéer til at lave ting i papir, stof og garn. 

I august var jeg med i Hendes Verdens nye tillæg Sallys med en (omend noget kort) artikel om, hvorfor jeg blogger, og hvem jeg inspireres af. 

Det blev efterår, og jeg afholdt en hel del workshops på mit nye job - Dankbar - og flere af deltagerne havde fund vej dertil, fordi de læste med her - så dejligt! Og jeg kan glæde jer med, at vi snart annoncerer forårets workshops...

I december blev jeg ringet op af Christina, som skriver på bloggen Rappedikke. Hun ville have mig med til AOH messe i Rødovre i den første weekend af februar, som en af flere bloggere, der skal være med på en stand, der skal vise nye/andre/anderledes sider af det håndarbejde, der laves i dag. Det glæder jeg mig meget til, og jeg skriver mere om det her på bloggen en af de nærmeste dage.

Så tak for året der er gået. Det har været begivenhedsrigt, kreativt og udviklende på mange måder. Lad os håbe det samme for 2014!

A very happy new year to you! Thank you so much for the year that has gone. If you are a regular reader of my blog you will know that my blog led to many exciting and fun things in 2013. Let me share some of them with you:

In February I visited the Danish television show "Go' Morgen Danmark" and spoke about having penpals and writing snail mail.

In April I applied for a new job and got it thanks to my blog.

In June I visited my sweet penpal, Giova, in Amsterdam. We met through our blogs, and you should check her blog One Bunting Away out if you don't know it already. So much lovely paper stuff, embroideries and crochet.

In August I was featured in a Danish magazine in a (very short, unfortunately) article about why I blog and who I am inspired by.

This fall I hosted a lot of workshops at my new job - Dankbar - and some of the participants found their way to the workshops through my blog - that makes me very happy and thankful. 

In December Christina (with the blog Rappedikke) called me and asked me if I wanted to come to The Crafting Fair in Copenhagen in February 2014. I accepted and I'm looking forward to meeting some of my readers and the other bloggers that will be on our stand. I will write more about The Crafting Fair very soon.

So thank you very much for the past year. It has been filled with great experiences and it has been truly creative and developing. Let's hope 2014 will turn out just as great!


1 kommentar: