tirsdag den 28. august 2012

Auktion: Pin less - make more

Dette er en auktion til fordel for Red Barnets landsindsamling 2012. Du kan læse om hele idéen bag her
Du kan byde på det hæklede skilt, som er afbildet herover. Skiltet er håndlavet af Puk (mig).

Hvis du vil byde på denne auktion, skal du skrive dit bud og din mailadresse i kommentarfeltet. Auktionen starter tirsdag d. 28.8. kl. 7.00 og slutter torsdag d. 31.8. kl. 18.00. 


This is an auction for Save the Children. You can read more about the idea here.
You can make a bid to win the crocheted sign pictured above. It is handmade by Puk (me).

If you want to bid on this auction, write it together with your mail address in the comment. Auction starts Tuesday August the 28th at 7.00 am and ends Thursday August 31st at 6.00 pm.

9 kommentarer:

  1. Rigtig god idé Puk!
    Jeg åbner ballet med et bud på 50 kr på dit fine skilt.
    Kh C

    SvarSlet
  2. Fin ide, jeg går op på 75 kr. :)

    SvarSlet
  3. ...Og jeg vil gerne byde 100,- for den fede kommentar i Puk-style...

    SvarSlet
  4. Kanon idé.
    Jeg byder 125 kr.....

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Hej Helle
      Du har vundet auktionen:) Jeg har sendt dig en mail.
      Kh Puk

      Slet
    2. Jubiiii! Glæder mig til at få lidt Puk-design op på væggen og samtidig støtte en god sag! Tak!

      Slet