søndag den 30. december 2012

Sløjfe i håret til nytår? Gratis opskrift!




Du kan lige nå at hækle den i dag, hvis du - lige som jeg - vil have sløjfe i håret Nytårsaften. Opskriften er supernem, hvis du kan hækle fastmasker frem og tilbage.

Hvis du hellere vil strikke en sløjfe, har Trine lavet sådan nogle fine kits med garn og opskrift. Dem kan du se lige her hos Meraki.

I made a bow for my hair to wear on New Years Eve. I even made a free pattern, so you can make your own bow. It's written in Danish but I'm sure you can figure out how it's done. It's super easy. If not, feel free to ask me.

If you prefer knitting, Trine from Meraki made a nice bow kit. You can buy it in her shop.

9 kommentarer:

  1. Ej den er da virkelig sød og så ligner det noget jeg måske kunne finde ud af.

    SvarSlet
  2. Den er super skøn. Tak for Diy.
    Samt et godt nyt år til dig

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. rigtig fin - sådan en eller flere skal jeg da ha lavet :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin Puk! Tak for, at du deler opskriften. Jeg bliver nødt til at lave en enkelt eller to :) Godt nytår!

    SvarSlet
  5. Den er bare SÅ fin - jeg har delt den inde på min blog :-)
    Tak for linklove, det er simpelthen så sødt af dig

    SvarSlet
  6. Ihh den passer lige til mit sort/hvide tema:) så fin!

    SvarSlet
  7. Den er godtnok sød! Tror jeg vil hækle sådan til mig selv, men når det nok ikke lige inden i morgen :-) Tak for opskrift!

    SvarSlet
  8. Tak for at du deler dine opskrifter - har lige hæklet en i går - ved ikke lige hvad jeg skal bruge den til endnu - men mon ikke jeg finder på noget.

    SvarSlet